آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه با فشار خون بالا را دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آآیا سطح کراتینین بالایا سطح کراتینین بالا به معنی بیماری کلیوی؟ در واقع، سطح کراتینین بالا نمی قطعا به معنای مشکلات کلیوی. بنابراین اگر می خواهید مطمئن تشخیص بیشتر، شما باید بدانید که سطح GFR و عملکرد کلیه و همچنین.

به عنوان بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین بالا القاء، مانند کم آبی بدن، عفونت های دستگاه ادراری، پروتئین بالا و مصرف گوشت، مکمل کراتین و یا فعالیت های شدید وجود دارد، بنابراین قبل از دیالیز را، شما باید در مورد دلایل روشن می دانم. حذف تمام این عوامل، کراتینین بالا در دراز مدت و یا از آن است که روند برای تبدیل شدن به حتی بالاتر هنگامی که دیگر ممکن باعث آن بسیار ممکن است که کراتینین بالا است به علت اختلال در عملکرد کلیه است و کاهش سطح GFR.

برای کسانی که در حال حاضر توسعه داده اند مشکل کلیه، آزمون کراتینین سرم یک شاخص خوب از توابع کلیوی است. با این حال از آن است که برای تشخیص خسارت اولیه کلیوی بسیار حساس نیست، بنابراین nephrologists توصیه چک کردن GFR بیمار علاوه بر سطح کراتینین. GFR بهتر می تواند منعکس کننده شدت خسارت کلیوی و توابع باقی مانده کلیه و می تواند خسارات اوایل کلیه باشد. GFR است که اغلب توسط پزشکان مورد استفاده برای محاسبه توابع کلیه بیمار و GFR کم است که اغلب توسط کراتینین بالا و توابع کم کلیوی همراه است. بنابراین توصیه می شود که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید پزشک خود را برای سطوح GFR علاوه بر سطح کراتینین بپرسید.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

برای افراد مبتلا به هیچ بیماری کلیوی، سطح کراتینین بالا به حالت عادی بازگشته است با القاء ناپدید می شوند. اما برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، آنها باید مشکلات کلیوی اولین حل کند. از آنجا که سطح کراتینین بالا در کلیه به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تنها در صورتی بافت کلیه آسیب دیده مرمت و توابع کلیوی بهبود یافته، کراتینین بیش از حد می تواند توسط کلیه برداشته، کراتینین بالا خواهد شد به طور طبیعی کاهش و GFR کم بهبود خواهد شد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما مشاوره برای شما وپیش رایگان ارائه می کنند.





:: برچسب‌ها: چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا, ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: